About Me

My photo
Butterworth, Pulau Pinang, Malaysia
hello everybody..assalamualaikum.. selamat sejahtera..this is my district where i expressed my feeling, show myself and i collaged my life. i really enjoy snaping pics!..this is my life...have a nice day to all bloggers..(^_^)..

Monday, February 14, 2011

into the new world..

nak mulakan hidup baru...bagaikan dilahirkan semula..banyak perkara silam buruk yg dah aku lakukan...

maksud aku..
hubungan aku dengan Allah..
hubungan aku dengan keluarga..
hubungan aku dengan rakan2..
hubungan aku dengan manusia..
hubungan aku dengan makhluk lain..

tolong tegur aku jika aku ada buat silap..
tolong tegur aku jika aku ada buat sapa2 sakit hati..
tolong tegur aku jika aku terlalu gembira dengan sesuatu keadaan..
tolong tegur aku supaya aku tak sesat..
tolong ingatkan aku supaya aku buat apa yg disuruh Allah..
tolong ingatkan aku supaya tinggalkan apa yg dilarang Allah..

moga2 kita mendapat manfaat dariNya..
sesungguhnya yang baik dtg dari Allah..dan yg buruk dtg dari aku dengan izin Allah..

No comments:

Post a Comment

org yg mengarut(^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...