About Me

My photo
Butterworth, Pulau Pinang, Malaysia
hello everybody..assalamualaikum.. selamat sejahtera..this is my district where i expressed my feeling, show myself and i collaged my life. i really enjoy snaping pics!..this is my life...have a nice day to all bloggers..(^_^)..

Thursday, February 17, 2011

waiting..and waiting..

hujung mggu yg bosan...rindu dekat family meluap2 macam volcano nak meletop..duit biasiswa dah la tak masok lagi..just called JPA office and the clerk that jaga bahagian UKM tak der...so i just left a message to another clerk..sebelom tu,the calling process took a very long time..shit..wasting my precious time and precious credit!..for the sake of JPA's biasiswa..

me:assalamualaikum..saya pelajar ukm/kl..boleh saya bercakap dgn bahagian biasiswa dalam negara utk pelajar IPTA?

clerk:baik..tunggu kejap,saya sambungkan kpd Puan Siti Hawa..

(background voice: Puan Siti Hawa tak der...tak tawu dia pergi mne...)..~i heard them~

clerk: salam,Puan Siti Hawa tak der buat masa ni,boleh talipon minggu depan tak?

me:emm,kalau macam tu boleh saya tinggalkan pesanan??

clerk:boleh2..

me:minggu lepas hari khamis,saya ada faks surat menyatakan pointer saya yg rendah,dan pihak biasiswa telah menyekat pembayaran wang biasiswa saya..jadi saya nak tahu bagaimana progress tu..

clerk:ok..boleh bagi nombor IC

me:901027-07-5909

clerk:en hafez yer??

me: ye2..saye la tu...(excited)

~he also ask for my phone number~

clerk:baik lah en hafez,nnti saya akan sampaikan pesanan ni kpd Puan Siti Hawa,mggu depan pesanan ni baru akan smpai kpdanya..

~ada sikit conversation memujuk,tapi tak perlu letak dlm dialog~

me:baik lah..terima kasih banyak2..assalamualaikumm..

clerk:sama2..walaikumsalam..

No comments:

Post a Comment

org yg mengarut(^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...